Доставка і оплата

З підвищеним завантаженням нам знадобиться більше часу на відправлення. Заздалегідь дякуємо за розуміння та співпрацю.
Замовити необхідну продукцію та отримати її зручним для вас способом дуже легко:
1. Просто оформіть замовлення, і ми зв'яжемося з вами по телефону для підтвердження, а також уточнимо питання щодо доставки та оплати.
2. Термін доставки по Україні від 3 до 5 робочих днів. Деякі препарати вимагають спеціальних умов зберігання, тому залежно від обсягу замовлення, доставка може займати до 7 днів. Ми не завжди маємо змогу миттєво оновлювати наявність окремих продуктів, оскільки деякі позиції в обмеженій кількості (з обмеженим терміном зберігання) і досить швидко знаходять власників.

Звертаємо увагу - замовлення, оформлені у вихідні дні: суботу та неділю та державні свята будуть оброблені з першого робочого дня.
3. При сумі замовлення понад 4 000 грн та вагою до 15 кг - доставка БЕЗКОШТОВНА.
Ви сплачуєте лише суму замовлення та комісію за грошовий переказ.
Якщо замовлення має вагу більше 15кг – доставка за рахунок клієнта, незалежно від суми замовлення.
Варіанти оплати обговорюйте з менеджером, який зв'яжеться з Вами, після того, як Ви оформите замовлення.
Ми пропонуємо доставку: (тільки по Україні)
Новою Поштою (представництва)
Кур'єром до вас додому або у вказане місце.
Оплата перевезення згідно з тарифами служби доставки.
Термін зберігання посилки на складі Нової Пошти 5 днів. Просимо забирати замовлення вчасно.
Ви також можете забрати замовлення самостійно у Дніпрі:
Дніпро - проспект Лесі Українки, 47 ( Пушкіна, 47, магазин "Ваше плодородіє" (1 квартал від низу Кірова у бік Озерки)
Способи оплати:
1. Оплата. При відправленні Новою Поштою до вартості пересилання стягується додаткова комісія за відправку грошей відправнику у розмірі 20 грн. + 2% вартості товару (незалежно від суми замовлення, переказ грошей оплачує клієнт).
2. Оплата на карту (Хочемо попередити, при оплаті на карту переказ може зайняти близько
3-х днів. )

Передоплативши замовлення на картку ПриватБанку. Номер картки повідомить вам менеджер під час телефонного дзвінка. Оплата за переказ при цьому відсутня.
3. Готівкою в момент отримання замовлення при самовивезенні. Жодних додаткових витрат при цьому не виникає.


Якщо виникли труднощі:

Наприклад, при отриманні на Новій пошті виявилося, що вміст посилки не відповідає вашому замовленню. Нічого страшного – просто зателефонуйте нам, і ми все виправимо за свій рахунок.

Ви можете просто передумати і відмовитись від замовлення без пояснення причин - це трохи сумно, але все буває, і ми готові завжди йти вам назустріч.

Якщо ви зробили передоплату на банківську картку, але вирішили скасувати замовлення – ми гарантуємо повернення повної суми на вашу картку.

Згідно з чинним законодавством, біопрепарати належать до "непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню або обміну на аналогічний товар". Тим не менш, ми гарантуємо можливість повернення замовлення протягом 14 днів з моменту отримання.

Важливо! Повернення товару приймається лише в оригінальній упаковці за умови збереження товарного вигляду, а пляшки - якщо не порушено цілісність пробки. Замовлення повертаються цілком: залишити частину собі, а решту повернути - не вийде. Потрібна наявність товарно-транспортної накладної та чека. Транспортні витрати на повернення оплачує покупець - вибачте.

З будь-яких питань дзвоніть 067-269-88-40, 095-285-07-13 - Viber, 093-156-64-74, 044-338-28-03

Саджанці
Шановний покупець! Перед кожним відправленням ми перевіряємо саджанці та відбраковуємо всі, що не відповідають заданим характеристикам. Якщо забираючи посилку НА ПОШТОВОМУ ВІДДІЛЕННІ Ви виявляєте, що саджанців не вистачає за кількістю або їх якість Вас не влаштовує, ВІДРАЗУ НА ПОШТОВОМУ ВІДДІЛЕННІ дзвоніть нам. Ми власним коштом надішлемо бракуючі або нові саджанці або зробимо повернення грошей. Зверніть увагу, що підписавши декларацію Нової пошти, Ви автоматично погоджуєтеся з тим, що якість розсади (саджанців) та її кількість Вас влаштовують. Після того, як ви забрали саджанці з нової пошти, претензії не приймаються.

Звертаємо Вашу увагу, що ряд габаритних та важких товарів не підлягає до відправки післяплатою (тільки повна оплата на карту) і доставка здійснюється за рахунок клієнта.

Увага! Зовнішній вигляд товару може відрізнятись від зображень, представлених на сайті. Розбіжність зовнішнього вигляду та комплектності реального товару із зображенням та описом на сайті не є показником неналежної якості товару.

Замовляючи товар в інтернет-магазині biopreparaty.biz.ua Ви суттєво заощаджуєте на упаковці товару! Адже кожне замовлення для відправки необхідно запакувати, щоб воно доїхало в цілості та безпеці! А упаковка коштує грошей.
Для наших улюблених клієнтів упаковка товару – БЕЗКОШТОВНО! Вам не потрібно платити за упаковку Нової Пошти або нести додаткові витрати. Упаковка - У ПОДАРУНОК!
Дякуємо за Ваші замовлення!

{"serverName": "biopreparaty.biz.ua","theme": "bio_new_1","isAdmin": 0}